Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Thursday, September 20, 2012

tangkap feeling

'ku pilih hatimu
tak ada ku ragu
mencintamu adalah hal yang terindah
dalam hidupku oh sayang
kau detak jantung hatiku
setiap nafasku hembuskan namamu
sumpah mati hati ingin memilihmu
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku
janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti....'

arghhh!pandai2 lah sambung sendiri..secara jujurnya aku ni jiwang tapi xde sesapa yg special..
lama dah jadi lupa camne ek nak bercinta..arhhh!poyo..aku dah risau ni.tadelah risau sgt..sekolah kantoi..nama pun sekolah normal lah tu cinta monyet kantoi...bercinta tak nak, kahwin nak.amboi,gatal!
bila fikir balik baru 19 tahun..tape,kat sini byk pilihan..hahaha..tadelah..xfikir pun.aku lebih suka berkawan.sbb bila berkawan itulah aku.aku xkan jadi orang lain...aku suka dgr lagu ni tapi tade makna pape pun bagi aku.just for fun..tension belaja sepi je...




No comments:

Post a Comment