Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Thursday, September 20, 2012

It's not the beginning of a new life for me, it's the beginning of a new chapter in my life

minggu haluan siswa

seminggu mhs

 lensa mhs

uthm..bangga seyh.hahaha!!!!




tade benda nak complain.aku tengah melalui 1 benda baru dalam hidup aku & aku dah nampak keseronokkannya di sini..mood happy je.lain kat sekolah,lain kat matrik dulu lain sangat tapi tapelah susah2 dulu senang2 kemudian.tapi xbolehlah senang sangat karang aku masuk air habis aku hanyut..memandangkan aku buat pinjaman ypj aim aku tak nak bayar balik.boleh x?kenalah jaga pointer.memandangkan dekat jadi tade masalah untuk aku basuh baju.bukan masalah besar sangat pun.dah dekat 2 minggu kat sini kawan2 semua ok..terbaik!!!





No comments:

Post a Comment