Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Wednesday, August 29, 2012

3 main reasons why i deactivate my fb acc


  • ok,1st of all...cewah,.sbb mungkin dah rmi kwn & mengacau privacy aku bila nak on9 & im..rimas jgk bila aku tgh syok im ngn kwn aku then ttbe ade org nak wat video call cam pelik jela ttbe je.giler ke ape..salah aku sebab main approve je dulu.bukan aku sombong ke kerek tapi agak2 lah kan..aku mungkin im dgn org yg mungkin aku pnh knl or 1 tempat belajar..nak friendly sgt pun xboleh lah kan..okeyh..
  • erm,bila dah ramai sgt yg aku xkenal macam2 bendelah dorang mula share sane sini..paling aku xsuka bila org share pasal politik.sangat2 xsuka..kalau share 'i love malaysia' ke it's ok..tapi malangnya ramai yang xsayang kerajaan sendiri..sorry i hate terrorists.ehem
  • macam2 perangai lah jgk..yg suke show off pun berlambak.1 benda yg aku xsuka bila nak buat ibadah menunjuk or cakap tu cam bagus contohlah 'buat solat tahajud.alhamdulillah' status yg cmtulah.nak berdakwah tu ade carenya.sebab banyak gak orang2 camni aku jumpa cakapnye lebih cam bagus tapi realitinya hubungan dengan masyarakat cam harem.kalau kawan2 tu ada yg sombong,takabur & buat benda yg xmacam status dorang kat fb.tapi orang yg betul2 baik pernah aku jumpa bukan jenis yg suka menyindir2 dalam fb or mane2 laman sosial yg lain bab aspek agama & juga lain2 dan bukan jenis nak tunjuk pandai.malaslah nak bebel panjang2..
  • dah buat pun acc baru..aku bukan retis pun nak buat fan page suh org like.hehe...sory sgt menyusahkan..nak block sorang2 menangis aku...thanks sudi add acc baru aku.username tu dah cm samosa pulakkan..bila dh rmi kwn2 yg rpt nt baru tukar balik.syg jugaklah nak deactivate tapi nak buat macam mana kadang2 tgk pun aku sendiri xsuka..tapi walau camne pun fb pun byk bantu aku nak cari sumber maklumat.ade benda yg kite boleh share & ade benda yg xsepatutnya kite share

No comments:

Post a Comment