Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Saturday, July 21, 2012

selamat menyambut ramadhan al-mubarak

assalamualaikum....
ya selamat berpuasa anak2..hahah..starting xboleh bla..berjumpa lagi bulan ramadhan yg mulia ni di tahun 2012.aku rasa puasa & raya tahun ni lah paling heaven...tahun lepas aku puasa dekat matrik.hmm,macam2 pengalaman lah tapi diam xdiam kejap je masa berlalu masa tu..beruntung aku dapat roommate yg murah hati dengan makanan.murah rezeki aku...ribena lah,kurma,serunding,..macam2 lah sampai tak habis2..paling aku xboleh bla mamai sangat kut aku tertuang air laici dalam bekas kurma xpasal2 dah jadi 'kurci'.1 kombinasi yg sangat baik.maklumlah jauh dengan family..1st time tu...but dis year,aku raya sakan..kepala ni free je xde benda nak fikir sangat kalau nak banding dengan tahun2 lepas..terawih rongak2,homework banyaklah kununnya..cit!alasan..hahaha..tapi sekarang ni dah tade hallah.

1 Ramadhan 1433 hijrah




yela,walaupun puasa ni letih,lesu x bermaya semua tapi itulah kewajipan umat islam kan...hakikatnya,seronok...bila nak bersahur & time berbuka...aku ni jenis malas bangun sahur gak..tengok jelah nanti masa dekat2 nak raya..hahah..skg ni semangat lagi...
tapi muka paling semangat time nak buka lah...asal petang je lokasi pilihan bazar ramadhan lah..ok hari ni aku pi bazar ramadhan senggarang dulu,esok parit raja,lusa...bla2...hahahah!!!
bulan2 puasa ni kan yg jadi fevret xlain xbukan 

sumber dari google

haaaa,,tuh dia jelly kelapa..masuk mulut fresh je kan..mesti kena ada.hari2 makan pun xjemu..dessert lah kununnya...
haihhh~terliuk dah ni...






coming soon
  • The dark knight rises (tengok weekday lah bes)
  • malam 7 likur...hehehe...

No comments:

Post a Comment