Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Tuesday, July 17, 2012

Fun trip to Singapore

camera aku memang sengal sejak akhir2 ni..majuk agaknya lama x guna..karang aku ganti ngan baru...
haih!!!sabar2..

comel je lubang hidung tu..hahah..

nampak x lepas ni ke togo,london...arghhh!!jgn nak berangan..hehehe..


blur pulak..


singapore flyers...

pe bende entah kat bawah tu

changi airport...perghhh!!stewardess hot seyh...kalah air asia punye

dengan dia ni jugak aku nak bergamba


aku sebenarnya tak taulah ape benda belakang tu..tapi aku dah book da kat atas tu agak2 banjir besar cam dalam movie 2012 tu aku tinggal naik..hahah..joke je

mana aku yang tak sempat pi universal studio singapore...bawak atok bhai takan nak pi situ..sure dia menyampah..so next time je..jiran je kan..aku punya pasport pun ade lagi 2 tahun..ole2 bagai sume aku beli untuk diri aku je..hahah..kedekut!!




No comments:

Post a Comment