Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Monday, November 14, 2011

Armada - Hilang..flv

Bumi ini terhenti
Tak putari matahari
Bulan pun tak menerangi
Sisi gelap hati ini

Bintang pun tak menghiasi
Gelapnya langit malam ini
Dan aku diam bersedih
Melepaskan engkau pergi

Senyum indahmu menanti
Tinggalkan luka di hati
Aku tlah salah memilih
Hanya kau yang mencintai

Senyum indahmu menanti
Tinggalkan luka di hati
Aku tlah salah memilih
Hanya engkau yang mencintai



hurm,,armada band,dulunya kertas band..knp la x mention awal2..puas aku cari kat u tube..
aku memamg suka dengar lagu-lagu dari band ni..& this my fevret song..
aku nak highlight part
'Bintang pun tak menghiasi
Gelapnya langit malam ini
Dan aku diam bersedih
Melepaskan engkau pergi

Senyum indahmu menanti
Tinggalkan luka di hati
Aku tlah salah memilih
Hanya kau yang mencintai '


kena betul dgn aku..hahaha...

No comments:

Post a Comment