Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Sunday, November 13, 2011

the hardest thing in my life...

trouble is a friend .......
hmm,.sebenarnya aku yg bermasalah...
aku lari dari masalah aku sendiri.
aku ingat aku boleh lepas..tapi sebenarnya x..aku rasa tak tenang,..
kalau aku xcakap sampai bila benda ni tak setel..aku takut kalau aku cakap ape akan jadi.tapi sampai bila aku nak diam & buat macam tade pape..aku sendiri pun x dapat menilai masalah aku ni besar or kecil..
bila aku ade masalah aku biarkan,biarkan...malas nak fikir sampai hari ni..aku x jujur dengan diri sendiri..semata aku nak jaga perasaan orang lain..
aku citer masalah aku kat org lain,sedangkan org tu..org tu tade kaitan pun nan masalah aku..kalau diri sendiri tak nak setelkan tade sape boleh tolong..tapi aku tataw cam mane..ya ALLAH,,berikanlah aku keajaiban..keajaiban ape..???keajaiban yg xkan wujud kalau aku tade usaha sendiri..kalau diam macam ni tade sape org tau..tapi aku takut...aku kalau boleh aku nak org tolong setelkan..hurm,,.aku tataw lagi bile..
i miss u all!!!

No comments:

Post a Comment