Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Monday, November 14, 2011

apa aku buat kat rumah...

selain on9,tidur,keluar ke sana ke sini..hurm,.tgk tv pun dah kureng...
tup2 dah nak habis cuti aku..haa,,camnelah kakom kat kms..mesti byk citer..hahaha...lagi2 roommate aku..menang ke kalah main volley.aku pesan kat dia jangan buat malu bilik ap2-t2-17..
hurm,,..yg aku pula kat rumah...

 main dengan rizkin hakim...hehe..i will mish u..

 celebrate besday daniel..sedap kek aiskrim tu..

 keluar...tataw dengan sapa ni ^^

 keluar lagi..dgn member..asal muke aku tungkik giler..!!nth ape yg aku bengang nan akmal

 on9 memanjang..layan movie..chat bosan!..baik aku update blog.

 benda ni aku rse nak buang or nak tukar bagi lawa sikit..dah macam, nth pape

ni pun,banyak dah expired.aku sayang nak buang..aku tak sempat lagi!!!ni aku setel tahun depan jela..


 haaa,,ni la selebihnya aku buat kat rumah..aku lipat baju & kumpulkan segala baju aku yg...kalau pakai tunduk sikit...jawabnye orang terlopong tengok.aku tataw nak buat ape dgn segala baju yg ade ni..setiap baju yg ade ni banyak kenangannya..kenangan aku & arwah mak..arwah mak terlalu manjakan aku dengan baju branded.setiap kali balik arwah mak belikan aku baju..tu belum aku keluar lagi..keluar baju,keluar baju,..sampai ada baju tu yg aku beli langsung aku tak pernah pakai lagi sampai skg,..tu paling teruk..paling ok pernah sekali je pakai then tataw nak buat apa.agak malanglah aku tade adik beradik..kalau ade dah lama aku sedekahkannya..nak bagi orang pun terasa syg sgt..
hurm,mgu ni aku dah angkat 4 pasang baju kurung..tapi tape baju kurung sampai aku jadi mak orang boleh pakai lagi kut,tu pun kalau aku punya size still S...haha...teruknya lipat..cam org baru belajar lipat kain je..hahaa... 

 baju aku kat uma...takan aku nak bagi orang..habis aku nak pakai ape...


baju yg tataw nak buat pe..

No comments:

Post a Comment