Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Tuesday, November 15, 2011

sentap hati mak nak

buka je mata aku terus gerak pi senggarang..pi bank.xhabis2 bank..alhamdulillah segala urusan aku dipermudahkan..esok pagi pi bank lagi..sampai orang kat bank tu pun boleh ingat muka aku sampai bila2..
hahah...borak punye borak dengan kakitangan kat bsn tu sampailah ada soalan yg buat aku sentap..dah ade bf...?err,.aku jawab tade..erm,& akak2 dekat situ pesanlah kat aku cari lelaki elok2 karang......hehe...yg tu tanak cakap..yes,harapan aku memang lah nak cari lelaki elok2 yg boleh dibuat suami..tapi sampai skg,hurm,,ade je yg aku dgr..xpernah yg aku dgr nampak perempuan lari,..haha...harapanlah nak dengar yg cmtu kan..sume sebaliknya..hmm...aku memang suke org yg aku sayang layan perempuan,keluar nan perempuan,tgk wayang,pi pantai,makan sama2 bagai..hoooo,,kannnn....^^
tu bermakna aku masih berpeluang mencari seseorang yg terbaik utuk aku..



tadi aku pi pt raja sorang2.aku memang suke jalan,soping sorang ni..aku xnak menyusahkan orang lain..tapi susah sikitlah kalau barang yg aku beli tu byk..protection..?burf..mmg xdela..tapi orang ramai fikir logik la sapa barani kacau..

No comments:

Post a Comment