Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Monday, March 11, 2013

Pulau babi besaq?..

Rare xnama tempat tu?ko hadooo!!!sape pi situ balik memang kena samak.hehe...tadelah.knp update pulau babi besar?ade kaitan ngn projek aku ke?oups!sory aku xamik pelancongan.tadelah, aku kan pencinta alam so saje nak melawat taman laut.rugi kut ade pulau lawa kat joho tapi xpi.hurm,berbalik pada projek aku.hambar!masih fenin lah fenin.statistic kena buat is kena buat.yg sakit is lah.adeih, idea tu cam ade tapi bila nak buat coding punah harapan.haraplah balik pulau nati ade bayangan nak buat coding untuk sstem aku ni cmne.geram pulak bila dah buat coding xleh nak run.hurm,senangnye jadi user kan.tapi berguna juga benda ni untuk aku buat psm.psm????projek sarjana muda aka projek sampai mati.dr xsudah2 suruh buat pasal android.aku cuma tau android mobile phone tapi xtau sistem dalam tu.huahua...sory,bb user.puih bb!xnak beli bb10.ceh, gah smartphone.ape ni cte pasal bb.tadi cte pasal pulau babi.harap semuanya berjalan lancar.insyaallah...harap bertemu jodoh disana.puih!!sangat....haih,,,captain,captain...dalam mimpi jelah.esok ade lab is....hurm,xsuke kelas kul8.nasib baik sem ni 2kali je yg lain leh kroh3x....hahaha!!!

sumber dari google
xsabiak nak pi..harap indah khabar terlebih dari rupe

No comments:

Post a Comment