Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Saturday, March 23, 2013

heart attack! #pulaubabibesar

kalau post mesti mengadu keje banyak,..boleh tahanlah projek,assignment..test lagi.giler babas...serius aku xboleh belaja sorang2.projek bagi aku 50% dah dapat data..yg 50% lagi aku perhambat bagi kat sorang anak buah aku yang buat derk je.hurm,sakit hati aku dengan dia..uruskan tshirt kelas.minggu ni ade lawatan program kedebak kedebuk test..aku harap test tu...hehehe..leher zirafah.macam xbiasakan.sekali lecturer buat kat f2.takkan punya..sem1 dulu aku test main2 sikit tapi final pulun tapi sem ni aku xleh buat camtu cari nahas namanya.xsabarnye nak cuti midsem..aku tau beberapa minggu nak cuti sakit sikitlah tapi lecturer ok tade hal kut.xlah tension sangat...oleh kerana aku dah bercuti so bila balik ni semangat sikitlah nak buat keje..cewah!poyo je...dapat tenangkan fikiran.pencinta alam begini lah gayanya...

ni kat jeti..sementara tunggu jeti ke pulau besar,mersing..

air yg mengalir kat air papan tu dan lain2..ok lepas ni memang aku xpi.I layan pulau je.*minah kekwat

macam biasa tiada deuter tiadalah aku bersamanya

thanks kepada penaja sunblock aku sunplay...

only in joho ok

nampak coolkan...puih!

kawan2 yang giler travelling masuk jiwa dowah korang

tu baru on the surface belum underwater..sayang tade camera go pro tu.serius cantik giler aku snorkelling giler babas cantik #likeheaven

lepas mandi pantai bolehlah bilas dalam pool

rindunye...

malaslah nak cakap banyak tempat ni lawa giler

sampai jeti tengok air ape beza dengan air yg kat jeti tadi

sempat lagi







setinggi-tinggi jutaan terima kasih kepada d'coconut islan resort..service dorang memang tip top bagi aku...mesra pelanggan ape semua nye memang terbaik..kalau boleh nak datang lagi tak nak lah pulau yang sama...
  next trip will be.....
hanya gambar saje yg dapat buktikannya..
cakap lebih xguna

No comments:

Post a Comment