Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Thursday, January 17, 2013

sungai nenggiri...

waaaa!!!rindunnya sungai nenggiri...ni lah 1st outdoor xtvt yg aku buat kat uthm...erm, bape hb eak aku pi..masa ni aku tgh mid-term break.campur dgn raya haji sekali.adelah dlm 4 hari aku kat sana...malas lah cite dari mula sampai habis xpdc.kalau nak tahu cubalah..ohsem!!!balik burn..hahaha...





gua cawan

berkilo meter meredah sungai....

nasib tade buaya bah...tapi kalau nak jumpa spesies ikan tapah besar aku selamlah...confirm jumpo punyo!
disebabkan aku ni seorang 'duyung'...puih,duyung kunun..duyung pakai life jacket bolehlah.hahaha!...aku suka main air.setakat berendam kat wetworld tu apa barang..nih berendam kat sungai ngn air yg cam teh susu..ade bran..dalam xdalam tu mestilah...ceh,berlagaknya..sebenarnya mula2 sampai tu gentar gak.berapa kali je aku buat solat hajat dijauhkan jumpa buaya....syukur,tade pape.part paling best bila jumpa jeram...fuiyoo!!!giler kentang....

No comments:

Post a Comment