Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Monday, January 21, 2013

cuti sem,hmph~~~

haih,bosan2..ni lah disadvantage gtew orang belaja dekat sangat...bosan!tataw nak buat apa.dulu kat matrik 2 minggu alahai kejapnye xsempat nak buat ape.sekarang cuti dah dpt sebulan rasa cam setahun..tataulah nak buat ape.


amik gamba cam orang bodo dah buat....

hurm,teruk2...

tengok & belai2 baby v dekat 10 kali dah buat.drive pun dah tapi mesti ade mem besar kat sebelah yg pantau aku.aduiyai!nak je aku pi jb tapi jalan pun tataw..puih! and takkan sorang..waaaa!!!!loneliness~~~
kereta ade pun xjalan jauh kemana dah tu tataw nak pi manalah.gps ade tapi tataw nak pi mana...single nak wat guane.ah!kalau aku ade bf pun tak kuase nyah aku nak bawa dia.xpasal dia nak kelepet aku plk.aku lah naik kete dia..tsk..tsk...memang sampai bila laki xnak.

tengok drama korea ni pun dah habis da.marathon siang malam...aku ni bknnye peminat tegar cte korea tapi bile tgk queen in hyun's man kat 8tv cam bes...aku pun terus layan kat utube sampai final eps..nampak cam xlogik cte ni tapi yg xlogik tulah aku tgk..

byk pulak scene sweet sgt.omomomo....hero dalam cte ni pun memang bselera aku nak tengok..meowww!

kalau running man ni mmg fans tegar.tiap minggu aku tgk..eps129 daebak!!!

haih,bilelah dapat pi jcs ni..tshirt ni dah lama aku cari.nampak bse je tapi aku kan johorean..fuh!bangga seyh kalau pakai.xgtew?haha...


entah kenapa masa berlalu lambat pulak..aku nak tengok hansel & gretel.huahhh!!!!lama aku tunggu semata aku nak tgk cte tu..mbe kaki wayang xbalik lagi..geram...!knp cuti kite xsaing...grrrr~~~


No comments:

Post a Comment