Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Sunday, July 15, 2012

welcome to uthm...


13 Julai 2012

Tahniah!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:

KOD PROGRAM : BC27

sumber dari google
haihhhh!!!tak tahu nak cakap macam mana.alhamdulillah...akhirnya aku dapat jugak sambung belajar ke degree..sampai hari ni aku tersengih.heheh..finally,i've got what i want.jyeahhhh!!!
dekat pun dekat.hilang segala kerisauan aku..aku sebenarnya takut kalau tak dapat,yela pointer aku bukannya gempak sangat.bersyukur jugak aku tak dapat cos lelong.kalau tak mati aku.hahah...
dulu aku pernah menyesal masuk matrik,bukan sebab matrik tak best tapi takut tak boleh bawa.susah kut bagi student macam aku ni yg tak berapa minat sains.tapi aku terima jelah & aku nekad nak tak nak  kena habiskan jugak.dekat matrik aku ambik 4 subject,chemist,math,bio & comp sn.4 subject tulah aku kena jaga pointer.jauh di sudut hati aku,sebenarnya aku minat sejarah.bila kat matrik aku nampak potensi aku lebih pada comp sn.bagi aku tadelah tough sgt compare ngn chemist & bio cam hampeh je.tapi bila dah masuk programming aku dah mula pening2 lalat,.time praktikal ok je boleh buat tapi bila exam cam harem je.hmm math,add math ler..differentiation lah,bla2...study week sem2 bape kali je aku jumpa lecturer math tapi exam pun cam hawao je result aku...tu citer lama.
bagi aku seronok masuk matrik walaupun pack giler jadualnye tapi aku masih boleh layan movie lagi ngn roommate aku.

SM3K3P4..dlm kenangan yg terindah..miss olls!!!

alhamdulillah semuanya dapat sambung ke degree

masih simpan lagi kad matrik kms..hehe...

roommate aku dari kelantan,klang & kuala selangor


banyak benda aku belaja dari dorang

roommate aku yg tdo sebelah aku...hahah...tgh tdo sambil berbual..haih!masyi..menakutkan aku bila gelak sorang2.

sumenye bajet hot sentap...sayang sangat2 lah

coming soon...


  • fun trip to Singapore..auwmmm~~
  • Interview for YPJ
  • preparation for Ramadhan
  • Jom Masuk U!!!






No comments:

Post a Comment