Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Sunday, June 17, 2012

i'm proud to be malaysian!!!


I love Malaysia!!!
We live in harmony & peaceful...


Long live Malaysia!support 1Malaysia...


I love the culture...



bukit keluang,besut,terengganu.
we have fabulous beaches...


eye on Malaysia..merasa aku naik gondola ni kat tasik titiwangsa


kaya dengan hasil tanaman...

tiara beach resort,pd..
'it's a beautiful night , we're looking for something dumb to do, hey baby i think i wanna marry you...'

padang besar,perlis...
hey,let's shop..!woohooo~~~

rambang mata


this painted silk & batik...

batik & sutera terengganu memang terbaik...

xsah kalau dah pergi kuala terengganu tak singgah pasar payang kan...

the variety of delicious food

alhamdullilah...


western food pun ada..

the green paddy field..

taman tamadun islam monument park



this is our Malaysia

taman seri empangan putrajaya...

my country,my government..beza sangat putrajaya sekarang dengan 10 tahun yang lepas..

taman rimba riang section9,kota damansara

superb i-city!

big smile...



naik ktm,..i'm going back to johor


kayaking fun!!!


tapi aku banyak kali tersasar dengan ita..hehe..


putrajaya's bridge..ingat london's bridge je ade..


malaysia ada cipanzi...dekat zoo melaka...

masjid kristal,beautiful mosque..

lebuhraya utara selatan..

i will never getting bored seeing this beautiful scenery



gua kelam, perlis..tapi kecewa sikitlah sebab masa aku datang tengah renovate so tak dapat masuk..huuu...





banyak lagi tarikan kat malaysia.ni sekadar yang aku mampu upload..banyak lagi tempat dalam malaysia ni aku tak pergi lagi..coming soon legoland will be officially opening on 15 sept..& yg paling bertuah sekali kat johor..woohooo!!!
so bersyukur & appreciate kerajaan yg kita ada sekarang ni..hanya orang yang buta & tataw nak bersyukur je tak pernah berpuas hati dengan apa yang ada kita miliki sekarang ni..


sebab aku tak nak negara aku jadi macam ni.


i really appreciated to be a malaysian people...
how about you?masih nak menghentam kerajaan yang sedia ada...?
so,get out of my country...!


No comments:

Post a Comment