Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Saturday, June 16, 2012

bed time story...

pernah nampak tak villa ni dekat batu pahat...?betul2 depan hospital pantai..
aku duk perhati lama rumah ni setiap kali lalu jalan ni..masa kecik2 dulu memang fikir rumah hantu je tapi bila dah besar lain pulak fikirannya..macam2 persoalan dalam fikiran aku..mana penghuni rumah ni?kenapa dibiarkan aje?ada hantu ke?bes ni kalau buat shooting movie seram..hahaha..tapi selama aku jadi orang batu pahat aku tak pernah dengar pula cerita bukan2..tiba2 pak cik aku terpandang ade orang tshirt putih tengah cantas pokok..haha..oranglah..aku tatau cina ke melayu sebab aku tengok dari hospital..eih,terkejut aku...camne pula ade orang..aku ingat rumah ni memang dah tak de penghuni..paling menarik minat aku kat garaj depan tu ade volkswagen karat..halamak aihhh!!!dah macam citer hantu betul..belakang tu pulak memang hutan tebal..haishhh!!!yg lagi buat aku musykil bila malam ade orang hidupkan lampu kat dalam..dalam hati aku sapa yang berani duduk uma camtu sorang-sorang...bagi aku villa tu membuatkan batu pahat ade tarikan tersendiri.hehe....orang awam kalau lalu depan tu mesti kepalanya akan toleh kebelakang 90 darjah..hehe...


actually,hari ni embah aku kena tahan kat wad...sambil melawat tu mulalah tangan aku capai fon snap view yg ade ni...


keindahan batu pahat...


aku harap embah aku sihatlah..sebab aku dah tade sapa lagi..ni lah penjaga aku dari aku kecik sampailah aku besar..arwah mak dah tade bapa pula perangai tak serupa orang...


tempat aku bermanja..my atuk..

1 comment: