Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Friday, May 20, 2011

holor,tak nak pergi la..sob...sob..

pejam celik,..tup2 dah tinggal 2 malam je lagi aku kat sini.rasanya x puas lagilah..semua dah siap packing tapi sebenarnya macam terpaksa.huuu~~
ish,.sayunya rasa..macam nak pergi haji je..bag banyak gaban aku bawa.serius,nampak sekali macam nak duk sana terus.hahaha..orang tak pernah pergi beginila jadinya..bantal busyuk pun tak boleh tinggal.semua nak dibawa.kalau tv tu boleh bawa memang dah lama aku sumbat dalam bag.hehehe..
dgn makanannya cam nak buka kedai runcit je kat sana.penuh 1 bag..kelakar bila tengok..
lepas je aku duk kat jugra tu,pekan lama tu,lifestyle aku pun mst 100% berubah..
haduu,..yang aku nampak kat sana kelapa sawit sajela..ramai tamil naduu.kat sini balik2 cina aso je aku nampak..hehehe..tapi tapela tu semua tak penting.ape yang penting aku tak dikacau dekat sana..
hmm,aduhai...rindunya nak tinggalkan bilik ni.walau setahun pun aku pergi aku tetap rindu dgn bilik ni..banyak kenangan yaw..



No comments:

Post a Comment