Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Thursday, December 20, 2012

xsuka situasi ini....

lepas balik dari final camp memang rasa xsedap badan...semua serba xkena..dengan projek & report yg kena siapkan itulah dunia universiti yg 'seronok' sgt..tanggungjawab tetap kena tunaikan sebagai seorang student..nak mengeluh pun xguna..kesabaran memang kena lebih..nak buat macam mana klu xsiap habislah nanti..carry mark bhai.tu belum psm lagi...
kalaulah balik camp hari tu terus cuti kan bes...bila demam,badan xsihat buat kerja pun serba xkena..dah xterurus...kusut2...baru 1st year sem 1..baru amik 17 kredit.sem dpn 18 kredit ape cer...nak buat camne baru terasa stress buat coding..aduh,memang ini ke kerja programmer???tapi itu lebih baik daripada seorang engineer..lagi pecah kepala kut..di mana lagi nak mengadu..hurm,...satu benda je yg boleh buat aku lupa skejap je dgn masalah2 tu semua..masuk hutan..hahaha!!!tapi aku rasa cam kecewa sgt tak dapat jumpa sekor pun binatang..at least,kijang pun jadilah..mana binatang2 kat hutan malaysia ni?? dah pupus ke...
tapi memang best,.aku xbercinta dgn manusia tapi aku bercinta dgn alam..uuu,ayat..aku dah lama idamkan hobi camni tapi kadang2 peluang tade.jauh dgn masalah tapi bila balik datang balik masalah tu..haih,...
susah senang hanya diri sendiri yg rase...tapi aku tahu susah2 aku ade lagi yg lebih susah..well,minggu depan xsabar rasanya nak book 'kawan' baru..hehe...
dgn siapa lagi aku mahu share segala masalah aku...aku tade seseorang yg aku boleh lepaskan segala masalah aku..aku pendam sendiri.biasanya aku lepaskan dgn melihat ciptaan Allah masuk hutanlah..karaoke...jalan2 dgn ego..lepas ni ego boleh rehat..banyak ego berjasa..sedih,ketawa,marah,geram      
hanya ego je yg tahu..penat rasanya bercinta dan suka manusia..biarlah aku terus macam ni..xdesperate untuk memiliki cinta manusia.bercinta dgn alam itu lebih baik......


bye trekking section 3

byk input aku dapat tapi faham2 jela aku...kalau orang ingt aku,aku ingt lah orang kan.....sampai hari ni aku masih ignore kawan baik aku masa sekolah...sape suruh buat aku merajuk lagi...tak kira sesiapa pun hamba Allah tu kalau sombong dgn aku macamlah aku xboleh 2 kali ganda sombong..perlu ke aku nak beriya sgt dgn org macam tu kat luar....sebab aku xminta makan pun dgn org yg macam tu...dgn bapak sendiri pun aku boleh anggap xwujud apetah lagi dgn orang yg tade kaitan langsung dgn aku.

No comments:

Post a Comment