Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Thursday, October 18, 2012

lupe dah..

eihh,,,lawanye..banyak dugaan bila hujung bulan kering ni..nak beli bajulah nak beli itulah inilah...
aku sekarang dah terjebak dgn on9 shopping
xsedar rupenye hari demi hari makin sikit makin sikit...mana ypj aku ni???roar~~~!!!!!untunglah sape dapat jpa tu..hurm,,,...
haishhh!!tapikan boleh je aku saving sebenarnya..semalam 1 hari xkuar duit..hari ni breakfast je..semalam rezeki aku bfast classmate belanja ngn aiskrim tgahari makan mi uma makcik malam roommate belanja kepok lekor..hari ni lunch ngn dinner atok yg masak..minyak moto pun isi kat uma..plus makcik bermurah hati hari ni..hehe..serba salah jgk sbb dah mengeluh depan dia duit tade..padahal~~~~
besnye kalau sebelum aku pi gua musang,cameron,melaka insyaallah kalau jadi duit dah masukkan..haihhh...!!!tapi gua musang tu masuk hutan nak beli ape..aku sebenarnye tertanya2 ape je yg ade kat sana..siap kalau xjadi!..
sejak akhir2 ni memang selalu pelupa..aku dah start bz..nak cakap apa pun dah lupe..errr,,,,
kadang2 tu kena buat checklist barang nak beli.,note,...tapi better lah sesebuk2 hidup aku kat sini bukannya pack dgn bende2 yg bosan cam sekolah, matrik..mmg aku sumpah2..dahlah hari2 stress,tension..tapi 1hallah yg aku ingt sebelum aku nak kutuk ke sumpah menyumpah tadenye sekolah & matrik dulu tadelah aku di sini..aiyooo...ayat penuh pujangga..kadang2 kan aku terfikir dgn kawan2 lama aku yg skg ni nth kemana..syg muda2 dah kawin..kawin kalu senonoh tape..tape biarkan hal org jgn sibuk..wan,jangan nak jeles sgt org tu dah kahwin..ok fine taulah i single.sentap...aku ade komitmen lain..enjoy dulu,belaja dulu,.seronok single ni saham tgh naikkan..saham asb...alamak aihh!!!sedapnya kalu dapat durian runtuh saham tu..merepeklah.!ermm,,,,,,,,ape lagi nak merepek..cer aku listkan apa yang aku nak buat..


  •  19 OCT,8-11A.M ade test france
  • balik kelas singgah parit raja ade urusan seri paduka baginda..hehe..
  • 20 OCT,8-10A.M aktiviti pesta konvo senamrobik..lama aku xsenamrobik
  • malam pi lagi pi bp mall layankan makcik aku sorang tu
  • ahad test algo
  • isnin test diskrit math amik kad ahli 
  • kedebak kedebuk ptg rabu or pagi khamis balik cuti mid-sem
  • 30-3 nov xpdc gua musang..bilalah dia nak buat taklimat..xbayar lagi ni

bulan depan punye..hurmmm,,tu cite nantilah..habislah kalu ade yg stalk ni pi follow aku jap lagi..tadelah,xkan kut..aku xletak public bende ni



1 comment: