Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Monday, August 27, 2012

malam raya...

vampire malam raye

sebelum raye preparation msti gempakkan tp aku bse2 jela bunga api je gempak tahun ni..habis duit bakar mercun..bukan duit akulah nak beli2 ni..aku follow je pi ekspo.ekspo..ekspo..tade besar lagi kat bp ni..pusing2 situ,beli tudung bagailah..tahun ni baju 2 pasang je yela kat matrik dulu dah bape byk aku angkut kat kedai.raye je pun

nampak xpenat..

wajib malam 7 likur ade pelita.bagi aku xmeriah raye kalau xpasang pelita..apelah maknanya rayekan..

mercun oh mercun syok tengok mercun merdeka ni tp kejap je..hmpph,,

tahun ni semua raya sini..dengan family masing2..aku bila lagi nak ade family sendiri..hehew..

aku tak pahamlah ngn dorang ni asal raye je budak2 ni paling riuh..haha..memanglah nama pun budak mau xbising..

No comments:

Post a Comment