Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Monday, August 6, 2012

helo2 pavi..

sungguh colorful di belakang itu...

macam biasalah kena snap no parking kalau x lupa

lame dah aku cari..dalam tu aku jumpe bruce wayne,poster je..tapi yang real kereta dia kaw...nak snap tapi cam malu je..hahah..so tengok jela..

atas jasa baik makcik aku dia belanja blaus dari zara..huhuh..terharu.habislah aku pening nak carikan hadiah jkin for his birthday

hmm,bila masuk dalam butik tadi tu berpinar mate aku tengok..bukan berpinar rambang mate...kat situ dah pening nak batman ke superman..actually,byk lagi tshrt superhero lain.tapi aku gemar dengan yg 2 ni je..erm,lame aku kat kedai tu belek2..superman jgklah jd pilihan hati..biar sama dgn fizo omar..hehew..kalaulah tshrt ctu buy 1 free 1 tape jgk or beli 2 dpt diskaun ni harem..hahah..minat punye pasal aku amik ler yg ni..

ni lah pavi..sebenarnye ade kisah sedih di sebalik pavi..masa tu arwah mak aku ade lagi,.cam biaselah kalau aku dtg damansara mak mesti bawa aku jalan2 kl..lalu bukit bintang,..tengah lalu tu kan ternampak lah bangunan tersergam indah pavillion..mase tu lum officially buka pun.dgn slumber aku mtk dgn arwah bawak aku ke sini.tapi mak cakap lepas pmr ok?..tapi nak buat macam mana ajal maut di tangan tuhan..aku pergi dengan makcik aje...kalau fulus tade or tade kdit card mmg sdp cuci mate jela kat sini.haih,budak skg untunglah sume branded..nak guess,ralph lauren..hurm,akak dulu kiki lala n baby kiko je deq oih..oit!hello liz claiborne & G2000 dlm almari tu spe punye..perfume versace,burberry,escada,body shop tu sape punyo!hehew..tu pun bila dah remaja je baru pandai nak dressing baju branded ni tau...dulu kecik2 tadenye..berhati2 lah bila pakai bende2 branded.bakal menjadi tumpuan perompak tegar..hahaha...



coming soon

  • beli kuih raya
  • buat kuih raya
  • kemas rumah raya
  • pelita raya
sume nak raye kaw!!!







No comments:

Post a Comment