Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Saturday, July 7, 2012

happy saturday everyone!


hey yooo...aku rasa macam penat gilers hari ni..okayh pagi tadi aku dah bangun awal sebab hari ni ada benda aku nak buat.saja mengisi masa yang ada..hmmph,bukan senang nak ajar budak ni tapi yelah semuanya ok tadi...tolong ajar budak2 nak ambil upsr tahun ni...junior aku jugakkan..jadi apa salahnya kalau aku sumbang tenaga.tadelah tepu sangat otak ni duduk kat rumah lama2...kat rumah bukan buat apa.budak2 pun ok.terasa cam dah besau sgt bila orang panggil 'akak'..tahun depan dah masuk 20an bhaiii...haishh!!

then malam ni aku pergi ayer hitam..saja cuci mata kat pisb..bila masuk situ rambang mata.mangai!!!geram rasa cam nak kahwin sekarang...tapi berdirilah di alam yg nyata masih muda lagi..lama lagi..calon pun tak nampak lagi batang hidung camne..simpan jelah angan2 tu..hehew...
tapi pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu...arhhh~~malas lah nak fikir.belajar tak habis berangan nak kahwin...

No comments:

Post a Comment