Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Tuesday, January 24, 2012

:: juz be urself ::

 haish,,ingat lagi masa zaman2 tudung ariani,tudung ekin..semua kedai tudung cmni jela yg aku nampak.
 dalam hati mulalah,cer try...kalau ekin pakai memanglah lawa..tapi aku pakai.,,hurm,,serupa makcik karipap..hehe..
 lepas musim tudung ariani,shawl lah pulak..shawl sana shawl sini..
 aku jugak tak ketinggalan dengan arus kemodenan,trylah pakai..tapi aku tade keberanian nak pakai kat luar..sebab sekali aku tgk cermin dah macam nenek2 aje..huhuhu..
 fatin suhana pakai memanglah cun kalau aku pakai..pfftt..lilit tak siap pulak tu..
 pashmina dan sebagainya..
 sampailah ke musim hana tajima..haha..kadang2 aku tak leh tahan gelak bila student pakai style camni pi kelas..agklah weyh..pelek org tgk..dahlah banting tu berangin..aku rasa nth berapa jarum dia semat.lainlah hana tajima..fashion designer.

suka hati lah nak pakai tudung style camne pun yang penting menutup aurat..tak salah nak berfesyen tapi biarlah berpada-pada..jgn on off..heheh...

No comments:

Post a Comment