Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Wednesday, November 9, 2011

pening lalat...

letih kemain sehari suntuk aku duk berjalan..
esok keluar lagi..jumaat keluar lagi..hurm,,memey betulla balik ni aku memang tak reti duduk diam kat rumah...
taip dalam gelap berbekalkan lampu tido yg sedia ada
***********************
hmm,..tapi sebenarnya aku penat lain..penatnya jadi manusia hipokrit..
alhamdulillah aku rasa banyak perubahan yg aku dah buat dalam hidup ni..dulu aku seorang kuat naik angin,ego,xsabar,..tapi sekarang sikit demi sikit aku dpt buang..teruk jugak perangai  dulu..dgn sape pun kalau aku dah marah tak yah cakapla cam mana..xsabar,sebab tu aku dulu tak suka naik public transport.hurm,bukannya low class tp xsuka tunggu..faham jela.bus coastal tu lembapnya camne.
mungkin dah 18 tahun agaknye..matured la kununya..ade la jugak rase nak marah,aku bukannya robot tataw rasa marah.tapi boleh control..think +ly
biler dah marah mesti gaduh punye..tu yg aku malas..so,ape yg dalam minda aku bile orang buat aku marah or sesapa je berani marah aku,'lantaklah ko lah!!masalah ko bukan masalah aku'..
lepas tu buat bodo la..sebab tu la sampai skg aku malas nak jumpa bapak aku,malas nak ambik tau pasal dia..kalau aku dengar je pasal dia buat aku bengang je..
hipokrit ni bukannya teruk sgt pun..perlu bila aku rasa nak selamatkan situasi..
walau hot mana pun hati tu,aku rasa better muka tu bagi senyum..sebab aku tak suka sangat meleret2 cam drama kat tv tu...hipokrit pun hipokrit lah asalkan aku bahagia skg..
makan hati sorang normal lah tu,nanti lama2 lupa..
macam kat sekolah dulu,cikgu marah,bebel cool je..kalau x,dah lama da duster hinggap kat muka dia!!!

ape ko merepek ni..pergi tidolah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~``!!!!!!!!!!!!!!!

pic zaman biler..?tg leman ni bes kut

No comments:

Post a Comment