Eiffel tower...

one day I dream to France & see Eiffel tower there
And I hope my dream will come true...

Saturday, October 15, 2011

kenangan sem1....

dah nak habis sem1 aku kat banting,ni lah 1st time aku pergi jalan kat pekan banting & merasa pizza hut kat ctu..dah tu asyik pergi jj bkt tinggi je..

 baru balik dari surau..hmm,,flasher punye pslla kununnye..ape pun xboleh...
 hurm,,1st time datang boleh sesat cari bilik ni..mana x nye,,guna no. ganjil..hooo^^^
 selalu kena bahan,spe suka stay up malam2 ni lah ubatnye..2 hari x tdo..
 balik johor ada 2 sebab..sambut 2 baby..baby kicik & baby besau...
 ni lah roommate aku,,yg gila kentang,keledek..bagai...
 hmm,,balik dari kelas math..lupa nak bawak kunci..
 saya anak jati johor..hehe...
 taulah study kuat sangat,..tapi tak payahlah camtu sekali..kuat ke..??makan je kuat
 penangan skip kelas..padan muka aku..bangun tidur terus tergolek depan tong sampah..
 last day
lab bio..serius muka..tak menahan..

No comments:

Post a Comment